Kétség sem fér hozzá, hogy napjaink egyik legkedvezőbb ár/érték arányú netes hirdetési formája a Google AdWords. Ebben az esetben ugyanis a reklámozónak nem kell azért fizetnie, ha a hirdetései csak megjelennek a netező szeme előtt; a Google AdWords akkor kerül pénzbe, ha a reklámokra rá is kattintanak. A Google AdWords kampány kezelés arról gondoskodik, hogy a hirdetéseket pont azok lássák, pont azok szeme elé kerüljön, akiket potenciálisan érdekelhet is az a termék vagy szolgáltatás, melyet a reklámozó értékesíteni szeretne. Régen, ha valakit már csak a neme miatt sem érdekelt mondjuk egy tamponról szóló reklám, akkor is a szeme elé került az az újságban, a tévében. A Google AdWords kampány kezelés során mindez például kiszűrhető azzal, hogy magából a célközönségből kiszűrésre kerülnek azok, akiknek a hirdetést nem akarjuk megmutatni. Így tényleg csak azok fogják látni a reklámunkat, akik valóban vevők lehetnek rá. A Google AdWords kampány kezelés kapcsán el kell még mondani, hogy ha be is állítottunk minden paramétert, nem dőlhetünk hátra, mert mindig lesz min csiszolni, javítani az AdWords hirdetések kapcsán! Már csak azért sem, mert a konkurencia sem alszik, amíg mi ténykedünk! A lépéseikre pedig mindenképpen reagálnunk kell.