Miért érdemes kiszervezned céged marketing feladatait?

Egy jó ötlet és kellő tőke birtokában sokan döntenek úgy, hogy feladják az addigi megszokott pénzkereseti módjukat és saját vállalkozást indítanak. Ehhez már drága helyiség bérlésére sincs szükség, sőt, termelést sem kell feltétlenül végezni. Az online térben, akár másodkézből származó termékek értékesítéséből is könnyen meg lehet élni. Egy üzlet felépítése azonban sohasem könnyű feladat. Számos dolog van, aminek meg kell felelni és még ott van a mindent meghatározó marketing megteremtése is.

Hiába ugyanis a prémiumminőségű árucikkek, valamint a kedvező árak, amennyiben azok nem jutnak el a célközönséghez. A digitális zajban könnyen elveszhet egy oldal, amennyiben az nincs jól felépítve, keresőbarát formába hozva. A SEO nem véletlenül kap egyre nagyobb hangsúlyt. Mivel egy külön szakmáról van szó, ezért jobban jársz, ha azt nem próbálod meg a saját kezedbe venni, hanem inkább rábízod a gyakorlott szakemberekre. Amennyiben így teszel, akkor a következőkkel számolhatsz.

Költséghatékony és megtérülő befektetés, időhatékonyság, új perspektíva. Ezek a legfontosabb előnyei a feladatok kiszervezésének a Dog & Pony Marketing ügynökség szerint is. Energiát és pénzt kell fektetned a tökéletes oldal felépítésébe és ez még nem elég. A folyamatos tartalomgyártás, linképítés, keresőoptimalizálás keretében van esélyed a felszínen maradni. Az alkalmi reklámkampányok, közösségi médiás megjelenés sokat nyom a latban. Muszáj szem előtt tartanod, miszerint a konkurensek ugyanúgy foglalkoznak mindezekkel, így az egyensúly egyedül úgy tartható meg, ha a marketing be van építve a költségvetésedbe és folyamatosan zajlik.

A Dog & Pony ügynökség munkatársai konkrét stratégiák kidolgozásával, azok végrehajtásával, az eredmények mérésével végzik a dolgukat. Maximálisan igényre szabják a reklámstratégiát és az online mellett, akár offline lehetőségeket ugyanúgy kínálnak. A weboldal auditálás, Google Ads hirdetések, PR cikkek, linképítés, mind professzionális kezekben lesznek. Teljesen egyértelműen követhető nyomon az eredmény, ami a vásárlók számának és a bevétel növekedésében nyilvánul meg.